Шановні клієнти!

Всі реалізовані товари в інтернет-магазині Cornix.com.ua забезпечені гарантією від 14 днів (для технічно не складних товарів) до 12 місяців. Перевірити термін гарантії для конкретного товару можна на його сторінці.

Щоб скористатись послугою гарантійного обслуговування, будь ласка, відправте запит електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66 та зазначте наступну інформацію:

  • Прізвище, Ім'я, По батькові (опціонально);
  • номер телефону;
  • номер замовлення (за наявності);
  • назва та кількість товару;
  • короткий опис ситуації, за можливості додайте фото/відео.

Умови гарантійного обслуговування

  • гарантійний термін починається з моменту отримання товару покупцем, не рахуючи дня купівлі;
  • для гарантійного обслуговування необхідно підтвердження покупки в нашому інтернет-магазині (наявність електронного фіскального чека, який за відсутності можна відновити);
  • термін виконання гарантійного обслуговування складає до 14 днів з моменту отримання товару сервісом та за відсутності необхідних запчастин може бути продовжений до двох місяців згідно з Законом України;  
  • гарантійне обслуговування охоплює проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин товару. Термін гарантії в такому випадку не продовжується на час перебування виробу в ремонті;
  • претензії по зовнішньому вигляду товару, механічним пошкодженням, а також некомплекту приймаються безпосередньо при отриманні товару;
  • гарантія діє тільки на території України;
  • гарантія не поширюється на витратні матеріали (кабелі, гумові елементи, ремені, м'які ручки, педалі, підшипники), в разі якщо пройшло більше ніж 14 днів з моменту покупки.

Гарантійне обслуговування не здійснюється в таких випадках

  • закінчення гарантійного терміну;
  • відсутності інформації про покупку в базі даних нашого інтернет-магазину, в тому числі електронного фіскального чека, що підтверджує покупку;
  • виникнення механічних та інших пошкоджень (сколи, подряпини, тріщини в результаті удару, падіння або надмірного навантаження);
  • появи слідів корозії на металевих деталях в результаті пошкодження лакофарбового покриття;
  • виникнення пошкоджень або втрати виробу, викликаних діями непереборної сили (стихійні лиха, пожежі, повені і т.п.);
  • появи пошкоджень в результаті недбалої експлуатації (недотримання температурного режиму та режиму вологості, перевищення максимально допустимого навантаження, використання неякісних засобів по догляду та чищенню);
  • використання товару в комерційних цілях, якщо він для цього початково не був передбачений;
  • природного зносу, який можна очікувати в разі активного використання продукту (вигоряння тканин, забруднення, потертості).

Умови здачі товару в ремонт

Після погодження гарантійного обслуговування, товар необхідно передати на сервіс через транспортні компанії:

НОВА ПОШТАНова Пошта

Отримувач - ТОВ "Конрікс.УА" код 44960264;
Телефон - (099) 290-05-66 (лише як контактний для відправки);
Вид доставки - склад-склад;
Адреса - м. Самбір, відділення № 1;
Оплата доставки - коштом відправника;
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком;
Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" треба скасувати.

УКРПОШТАУкрпошта

Отримувач - ТОВ "Конрікс.УА" код 44960264;
Телефон - (099) 290-05-66 (лише як контактний для відправки);
Вид доставки - склад-склад;
Адреса - м. Самбір, відділення 81400;
Оплата доставки - коштом відправника;
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком;
Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" треба скасувати;
Обмеження за габаритами: до 70 см найдовша сторона відправлення.

Товар повинен направлятися в розібраному вигляді, в оригінальній упаковці, яку покупець зобов'язаний зберігати протягом 14 днів після покупки, зі збереженням усіх елементів, інструкції. За відсутності оригінального пакування, покупець має забезпечити надійне пакування власними силами, щоб вберегти товар від пошкоджень.

Вартість доставки на гарантійне обслуговування оплачує клієнт, і після виявлення причини поломки, і визнання випадку гарантійним - ми компенсуємо покупцеві вартість пересилки до нас. Компенсації підлягає базова доставка в розрахунку "склад-склад" без вартості пакування (якщо таке додатково було замовлено), обрештування чи палетування. У разі визнання випадку не гарантійним - всі витрати, пов'язані з транспортуванням і ремонтом оплачує покупець.

Умови обміну та повернення товарів належної якості протягом 14 днів після покупки описані у відповідному розділі.

Якщо ваша ситуація не підпадає під жодну з вищеперерахованих або у вас виникли додаткові запитання, просимо звертатись електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66.