Шановні клієнти!
Інтернет-магазин Cornix.com.ua при обміні та поверненні товарів керується Законом України "Про захист прав споживачів".
ВАЖЛИВО! Перевіряйте товар у відділенні транспортної компанії або в присутності кур'єра. Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після його отримання.
Клієнт має право відмовитися від товару до його отримання без пояснення причин.
Обмін та повернення товарів належної якості
Споживач має право відмовитись від угоди згідно зі Статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів починаючи від наступного дня після отримання.
1. Для цього переконайтеся, будь ласка, що:
- від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня купівлі;
- перевірте, будь ласка, відсутність вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню;
- переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, наявна повна комплектація товару (всі елементи заводського пакування, плівки, бірки і т.п., як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі). Якщо товар не вмикається або працює з проблемами - будь ласка, ознайомтеся з інформацією про гарантійне обслуговування.
2. Ретельно запакуйте товари для відправлення, пам’ятайте, що вони все ще є вашою власністю і повинні дістатися до нас у тому самому стані, в якому ви їх отримали.
3. Передайте товари для повернення чи обміну на наш склад через транспортні компанії:
Нова Пошта
Отримувач - ТОВ "Конрікс.УА" код 44960264;
Телефон - (099) 290-05-66 (лише як контактний для відправки);
Вид доставки - склад-склад;
Адреса - м. Самбір, відділення № 1;
Оплата доставки - коштом відправника;
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком;
Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" треба скасувати.
Укрпошта
Отримувач - ТОВ "Конрікс.УА" код 44960264;
Телефон - (099) 290-05-66 (лише як контактний для відправки);
Вид доставки - склад-склад;
Адреса - м. Самбір, відділення 81400;
Оплата доставки - коштом відправника;
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком;
Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" треба скасувати;
Обмеження за габаритами: до 70 см найдовша сторона відправлення.
4. Зареєструйте своє повернення електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66. Для цього необхідно надати ті самі дані, які вказувались при замовленні:
- Прізвище, Ім'я, По батькові (опціонально);
- номер телефону;
- номер замовлення (за наявності);
- назва та кількість товару, що надсилається;
- ОБОВ'ЯЗКОВО! Номер посилки по якій ви відправляєте товари;
- банківські реквізити у форматі IBAN на ім'я замовника (опціонально);
- в разі обміну зазначити товар на який бажаєте провести заміну.
5. Після отримання посилки нашим складом, проводиться фізичний огляд товарів та перевірка на відповідність умовам повернення. Якщо вимоги виконані, кошти будуть повернені протягом 5 робочих днів. При онлайн оплаті повернення проводиться на ту ж карту, з якої був платіж. Якщо ж оплата проводилась у відділенні транспортної компанії чи кур'єру, кошти повертаються на зазначені у заявці реквізити у форматі IBAN на ім'я замовника. У випадках коли на замовлення діяла безкоштовна доставка, вона буде вирахувана з суми повернення. При обміні, заміна надсилається лише після прийняття повернення складом.
6. У разі, якщо товари не відповідають викладеним вимогам для повернення чи обміну, вони будуть надіслані на адресу відправника його коштом. Тому якщо ви не впевненні чи ваші товари підлягають поверненню, просимо попередньо узгодити таку можливість, відправивши запит електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66.
Обмін та повернення товарів неналежної якості
Дана процедура проводиться згідно зі Статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів".
Товари неналежної якості вважаються такими, якщо їх недоліки виникли протягом гарантійного періоду з вини виробника і вони не можуть бути усунені. Продавець не несе відповідальність за товари у таких випадках:
- присутні сліди механічних пошкоджень (вм'ятини, порізи, потертості, тріщини і т.п.);
- товар забруднений;
- товар використовувався не по призначенню;
- втрата споживчих властивостей товару за природних чи неконтрольованих обставин.
Будь ласка, перевіряйте відправлення при отриманні в присутності представника транспортної компанії чи кур'єра, на відповідність зовнішнього вигляду та комплектації замовленого товару. У разі виявлення будь-яких невідповідностей, просимо зробити відмову від отримання або зафіксувати їх в Акті-огляду, бланк якого надає представник перевізника, та повідомити нас про проблему електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66.
Більше інформації викладено в розділі про гарантійне обслуговування. Якщо ваша ситуація не підпадає під жодну з вищеперерахованих або у вас виникли додаткові запитання, просимо звертатись електронною поштою за адресою mail@cornix.com.ua або за контактним номером телефону +380 (99) 290-05-66.